Najlepšia – najúčinnejšia detoxikačná kúra

Sponzorovaný obsah

Jablká patria medzi najobľúbenejšie ovocné výrobky na svete.

Plody jabloní (Malusdomestica), pôvodom zo strednej Ázie a pestované po celom svete.

Jablká majú vysoký obsah vlákniny, vitamínu C a rôznych antioxidantov. Štúdie ukazujú, že konzumácia jabĺk môže mať veľa zdravotných výhod.

Jablká sú samy o sebe veľmi chutné, takže ich môžete jesť surové alebo ich používať v rôznych receptoch, džúsoch a nápojoch.

Existuje mnoho rôznych typov, ktoré prichádzajú v rôznych farbách a veľkostiach.

Najlepšia – najúčinnejšia detoxikačná kúra

Prečo je jablko tak zdravé?

Stredne veľké jablko obsahuje iba 95 kalórií.

Nasledujúca tabuľka poskytuje podrobné informácie o rôznom obsahu živín v jablkách.

Fakty o výžive: jablko, surové, nešúpané 100 gramov

súčet

Kalórie 52

Voda 86%

Proteín 0,3 g

Sacharidy 13,8 g

Cukor 10,4 g

Rost 2,4 g

Tuk 0,2 g

Nasýtený, 0,03 g

Jedno nenasýtené 0,01 g

Polynenasýtené 0,05 g

Omega-3 0,01 g

Omega-6 0,04 g

Trans-tuk 0 g

Sacharidy v jablkách

Jablká pozostávajú hlavne z uhľohydrátov a vody a obsahujú jednoduché cukry, ako je fruktóza, sacharóza a glukóza.

Napriek vysokému obsahu uhľohydrátov a cukru je jej glykemický index medzi 29 a 44 nízky.

Glykemický index ukazuje, ako jedlo ovplyvňuje zvýšenie hladiny cukru v krvi po jedle. Nízke hodnoty sú spojené s množstvom zdravotných výhod.

Ovocie má často nízke glykemické skóre, pravdepodobne kvôli vysokému obsahu vlákniny a polyfenolu, ktorý pomáha spomaľovať trávenie uhľohydrátov.

Najlepšia – najúčinnejšia detoxikačná kúra z jablkami

Jablká sú veľmi bohaté na vlákninu. Stredne veľké jablko obsahuje asi 4 gramy vlákniny, asi 17% odporúčaného denného príjmu.

Časť ich vláknitého obsahu pozostáva z nerozpustných aj rozpustných vlákien, ktoré sa nazývajú pektín.

Rozpustná vláknina má mnoho zdravotných výhod, čiastočne vďaka prítomnosti priateľských baktérií v čreve.

Vlákno podporuje saturáciu a chudnutie, znižuje hladinu cukru v krvi a zlepšuje činnosť tráviaceho systému.

Zhrnutie: Jablká sa skladajú hlavne z uhľohydrátov a vody. Obsahuje veľa vlákniny, ktorá znižuje hladinu glukózy v krvi a podporuje zdravie hrubého čreva.

Vitamíny a minerály

Jablká obsahujú veľa vitamínov a minerálov, ale nie vo veľkých množstvách. Jablká sú však dobrým zdrojom vitamínu C.

Vitamín C: Vitamín C sa tiež nazýva kyselina askorbová a je ovocím bežným antioxidantom. Je to nevyhnutná výživa, ktorá má v tele veľa dôležitých funkcií.
Draslík: Minerál. Vysoká absorpcia draslíka môže mať priaznivý vplyv na zdravie srdca.
V súhrne: Jablká nie sú príliš bohaté na vitamíny a minerály. Má však vysoký obsah vitamínu C a draslíka.

Ostatné rastlinné zlúčeniny

Jablká sú bohaté na antioxidačné rastlinné zlúčeniny, ktoré sú zodpovedné za mnohé zdravotné prínosy.

Tu sú najdôležitejšie:

Quercetin: Živiny nachádzajúce sa v niektorých rastlinných potravinách, ktoré majú v štúdiách na zvieratách protizápalové, antivírusové, protirakovinové a antidepresívne účinky.
Katechín: Prírodný antioxidant nájdený vo veľkom množstve v zelenom čaji. V štúdiách na zvieratách sa preukázalo, že zlepšujú funkciu mozgu a svalov.
Kyselina chlorogenová: Nachádza sa aj v káve. Výskum ukázal, že znižuje hladinu cukru v krvi a spôsobuje chudnutie.
Na záver, jablká obsahujú pomerne málo antioxidantov, vrátane kveretínu, katechínu a kyseliny chlorogenovej. Tieto rastlinné zlúčeniny spôsobujú výhody jabĺk.

Najlepšia – najúčinnejšia detoxikačná kúra:  Na Chudnutie ( zdroj NaturalSwiss ) .

Jablká majú dve vlastnosti, ktoré majú účinky na chudnutie.

Vysoký obsah vlákniny, nízky obsah energie.

Tieto dve vlastnosti sú dôvodom, prečo znižujú príjem kalórií a dlhodobo podporujú chudnutie (21, 22).

Jedna štúdia zistila, že ženy, ktoré konzumovali 300 gramov jabĺk denne počas 12 týždňov, vážili 1,3 kg.

Z tohto dôvodu konzumácia jabĺk môže pomôcť pri chudnutí, najmä ak jete pred jedlom.

V súhrne: Jablká môžu byť účinnou zložkou zdravého chudnutia, hlavne kvôli vláknine a nízkokalorickému obsahu.

Výhody jabĺk na zdravie

Vzhľadom na obrovskú popularitu jabĺk, najmä u ľudí so zdravím, nie je prekvapujúce, že boli starostlivo študované.

Kontrola hladiny glukózy v krvi a cukrovka 2. typu

Existujú dôkazy, že konzumácia jabĺk môže pomôcť znížiť hladinu cukru v krvi a znížiť cukrovku

Zdroj: www.entgiftung-darmreinigung.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

81 + = 82

Pre ďalšie prehliadanie webovej stránky musíte schváliť používanie súborov cookies. Ďalšie informácie

Táto stránka používa súbory cookies pre lepší užívateľský zážitok. Ak súhlasíte s používaním súborov cookies, kliknete na tlačidlo „Súhlasím“, alebo pokračujte v prehliadaní webovej stránky.

Zatvoriť